LET’S BODRUM! PROJESİ TANITILDI
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: 20.04.2013 10:24 http://www.geka.gov.tr/detay/906/gladyator-denizli-horozlari.html
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: 20.04.2013 10:24 http://www.geka.gov.tr/detay/906/gladyator-denizli-horozlari.html
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: 20.04.2013 10:24 http://www.geka.gov.tr/detay/906/gladyator-denizli-horozlari.html
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: 20.04.2013 10:24 http://www.geka.gov.tr/detay/906/gladyator-denizli-horozlari.html
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: 20.04.2013 10:24 http://www.geka.gov.tr/detay/906/gladyator-denizli-horozlari.html
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: 20.04.2013 10:24 http://www.geka.gov.tr/detay/906/gladyator-denizli-horozlari.html
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: 20.04.2013 10:24 http://www.geka.gov.tr/detay/906/gladyator-denizli-horozlari.html
projesinin basın tanıtımı Voyage Otel’de gerçekleştirildi.
Haziran ayında hayata geçirilecek proje, Bodrum'da turizmi 12 aya yaymak ve kenti dünyanın ilk beş turizm markasından biri haline getirmeyi amaçlıyor. Let's Bodrum! Projesi kapsamında hazırlanacak olan kartlarla yerli ve yabancı turistlere mağazalarda, indirimler ve avantajlar sağlanacak. Bodrum'a gelen yerli ve yabancı turistlerin havaalanında ve yarımada genelinde oluşturulacak stantlardan alınabilecek Let's Bodrum Kartları ile nakit para taşımaya da son verilecek.
Let's Bodrum'un çatısını oluşturan Let's Bodrum Kart, İş Bankası, Turkcell ve Haber Türk'ün sponsorluğunda hayata geçiriliyor. Projenin tanıtımını BODTO Başkanı Mahmat Kocadon, Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy yaptı.
Bilgilendirme toplantısına 30'a yakın ulusal ve yerel basın mensubu katıldı. BODTO Başkanı Kocadon, amaçlarının turizmi 12 yaymak ve Bodrum'u turistlerin tercih edeceği cazibe merkezi haline getirmek olduğunu belirterek, “Bodrum'un en önemli gelir kaynağı turizm. BODTO olarak, 6 bini aşkın sayıda üyemizle her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlıyoruz. Bu sebeple bölgemizin turizminin gelişmesi, kalitenin, turist sayısının ve niteliğinin artmasına yönelik farklı çalışmaları hayata geçirme arayışındaydık. Aradığımız yanıtı iki yıl önce İngiltere'de katıldığımız World Travel Market Fuarı'nda açıklanan bir raporda bulduk. Orada 2015 yılında tüm rezervasyonların yarısından fazlasının akıllı telefonlar üzerinden yapılacağı ve sosyal medyanın turizm tanıtımındaki öneminden bahsediliyordu. Biz de bunun üzerine bu konudaki uygulamaları araştırdık, ne yapabiliriz dedik ve “Let's Bodrum!” projemiz böyle doğdu. Böylece geleceğe yönelik dijital turizm ve mobil ödemeler (cashless city), bir başka deyişle yeni dünyanın teknolojik tüm imkanlarını Bodrum'un mevcut değerine katma kararı aldık” dedi.
Kocadon, “Yüksek sezon haricinde gerçekleştirilecek pek çok farklı etkinlikle Bodrum'u tam bir cazibe merkezi haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bodrum yıl boyunca kültürel ve sanatsal aktiviteler, eğlence ve dinlenme olanakları, yeme içme zenginliği, doğasıyla mutluluk vaat ediyor. Let's Bodrum!'un ilk ayağı olan Let's Bodrum Kart ile sağlanacak avantajların Bodrum'u ziyaret edenlere kendilerini ayrıcalıklı hissettirmeyi, üye işyerlerinin ise ticaretlerini 12 aya yayarak, iş hacimlerinde artış sağlamak istiyoruz. BODTO öncülüğünde hayata geçirilecek olan proje ile ayrıca, üye işyerleri program destekçilerinin gücünden faydalanırken, proje kapsamında yer alan tüm dijital ve basılı mecralarda kendilerini tanıtma olanağı bulacak. Böylece Let's Bodrum!, Bodrum'da faaliyet gösteren işyerlerinin uluslararası tanıtımına olanak tanıyacak” dedi.
Let's Bodrum! Projesi'nin geliştirilmesini sağlayan Mobilera Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferda Kertmelioğlu, “Dünyanın en iddialı destinasyon projesini geleneksel yöntemleri, dijital mecralarla birleştirerek Türkiye'de ilk kez Bodrum'da hayata geçirecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Böylece dünyanın herhangi bir noktasındaki Bodrum dostu, tek bir uygulama ile Bodrum'un sonsuz zenginliklerinden faydalanırken, Bodrum yaşam tarzıyla hayat boyu bağını sürdürme imkanı bulacak. Geleceğin dijitalde olduğu turizm endüstrisinin bu ve benzer konseptlerle Türkiye'nin 2023 hedeflerine en yüksek katma değeri sağlayacağına inancımız tamdır. Bodrum'da 110 işletme ile sözleşme imzalandı. Haziran ayı içinde uygulanmaya başlanacak sistem için yarımada genelinde toplam 20 Let's Bodrum Bilgi ve satış noktası açmayı ve 2013 yılı içinde 1 milyon Let's Bodrum kartının turistlerle buluşturulmasını ve BODTO'ya üye 6000 işyeri içerisinden en az 1500'ünü proje üyesi yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye İş Bankası Maksimum Kart Pazarlama İletişimi Birim Yöneticisi Seçil Ünlüsoy, Let's Bodrum kartlarının kredi kartı olmadığını ve ön ödemeli bir sistem ile çalıştığını söyledi. Bodrum'un uluslararası alanda tanıtımına önemli katkıda bulunacak Let's Bodrum! projesine Maximum Kart markası ile destek veren İş Bankası, yarımadadaki üye işyerleri ile tüketicileri bir araya getirecek kartlı ödeme çözümleriyle Let's Bodrum Kart'ın ödeme altyapısını ve projenin ana sponsorluğunu üstleniyor. İş Bankası tarafından çıkarılacak olan yükle-kullan özellikli Let's Bodrum! ön ödemeli kart içine yüklenen tutar, Let's Bodrum! platformuna üye işyerlerinde sunulan çeşitli indirim ve fırsatlar ile birlikte kullanılıyor. Ayrıca İş Bankası kredi kartı müşterileri de platformun üye işyerlerinde sunduğu avantajlardan yararlanabiliyor.
Turkcell güçlü altyapısı, lokasyon bazlı servisleri ve Akıllı Şehir konseptiyle projenin platin sponsorları olarak yer alıyor. Turkcell'in Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, “Turkcell olarak müşterilerimizin hayatını mobil teknolojilerle kolaylaştırmak için yoğun bir çalışma içindeyiz. Bodrum'da yaşayanlar, Bodrumlu işletmeler, Bodrum'a gelen yerli turist ve Türkiye'ye geldiklerinde Turkcell'li olmayı tercih eden yabancı turist için geliştirdiğimiz yenilikçi mobil uygulamalar, onların hayatlarını kolaylaştıracak nitelikte. Bodrum'da toplu taşıma ile seyahat ederken ücretsiz internetten yararlanabiliriz. Akıllı Tekne çözümümüz ile Bodrum marinalarına gelen teknelerin güvenliğini sağlayabiliriz. Küresel rekabette ülkemizi bir adım öne taşımayı sorumluluklarımız arasında görüyor ve bu anlamda Bodrum Belediyesi ile teknolojik işbirliğimizin Türkiye için çok değerli olduğuna inanıyoruz” dedi.
KAYNAK: