2020 Yılı Teknik Destek Programı 2. Dönem (Mart-Nisan) Hizmet Alımları Güncellenen Şartnameler
2020 yılı Teknik Destek faaliyetleri kapsamında 2. Dönem (Mart-Nisan) için hizmet alımı yapılması planlanmaktadır.
Aşağıda bilgileri yer alan projeye ilişkin tekliflerin onaylanmış (imza-kaşe yapılarak) teknik şartnamesi, özgeçmişleri ve teknik şartnamelerde belirtilen referans vb. dokümanları teknikdestek@geka.gov.tr adresine 26/06/2020 saat 17:00’a kadar gönderilmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saatten sonra isteklilerden gelecek teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Teklif vermek istediğiniz konunun teknik şartnamesini incelemenizi önemle tavsiye ederiz. Önerilen bir eğitmenin/danışmanın teknik şartnamedeki şartları sağlamaması elenme sebebidir.
Not: Başvurunuzun 25 mb’ı aşmaması, teknik şartnamenin numarasının ve başvuru sahibi kurumun adının ve proje adının belirtilmesi önem arz etmektedir. 25 mb aşılacak ise birkaç parça halinde ya da e-postada link vererek teklifinizi sunabilirsiniz.
Teklifin değerlendirme süresi yaklaşık 10 iş günüdür. Değerlendirme sonucunda uygun bulunan firmayla e-posta yoluyla iletişime geçilecektir. Teklif sunan diğer firmalara ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.
REFERANS NO | PROJE ADI | BAŞVURU SAHİBİ ADI |
TR32/20/TD/0011 | Uygulamalı Hızlı Prototipleme Eğitimi | Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
TR32/20/TD/0014 | Söke TAYEM'de Tarım 4.0' A İHA 1 Eğitimi İle Adım Atıyoruz | Söke Zirai Üretim İşletmesi Tarımsal Yayım Ve Hizmetiçi Eğitim Merkezi Müdürlüğü |