T.C. ORTA ANADOLU KALKINMA AJANSI PERSONEL GİRİŞ SINAVI İLANI
T.C. Orta Anadolu Kalkınma Ajansı’na (ORAN), 4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar İle Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ve Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Kayseri, Sivas ve Yozgat illerinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, yetenekli, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, bir veya birden çok yabancı dile ileri düzeyde hâkim ve seyahat engeli olmayan 3 (üç) Uzman, 1 (bir) Hukuk Müşaviri Olarak Görevlendirilecek Uzman ve 1 (bir) Destek Personeli alımı yapılacaktır.
Orta Anadolu Kalkınma Ajansı’nın merkezi Kayseri ili olup, Ajans’ın faaliyet alanını Kayseri, Sivas ve Yozgat illeri oluşturmaktadır. Bu nedenle, personel alım ilanına başvuran ve sınavda başarılı olan adaylar bu illerden Ajans’ın uygun göreceği herhangi birinde çalışmayı kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar.
BAŞVURU TARİHLERİ, BAŞVURU ADRESİ VE SINAV YERİ
Başvuru Tarihleri |
04/11/2024 – 12/11/2024 |
Sınav Şekli |
Sözlü Sınav (Mülakat) |
Sınava Katılmaya Hak Kazananların İlanı |
26/11/2024 tarihinde www.oran.org.tr internet adresinden duyurulacaktır. |
Sınav Tarihleri |
Sınav tarihleri, sınava katılmaya hak kazananlar ile birlikte duyurulacaktır. |
Başvuru Adresi |
Başvurular e-Devlet üzerinde Orta Anadolu Kalkınma Ajansı - Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım hizmeti veya Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adresi üzerinden yapılacaktır. |
Sınav Yeri |
T.C. Orta Anadolu Kalkınma Ajansı Mevlana Mah. Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 79 Kat:6 38080 Kocasinan, KAYSERİ Tel: +90 (352) 352 6726 Faks: +90 (352) 352 6733 |
Sınava ilişkin detaylı bilgiye aşağıda yer alan iletişim adreslerinden ulaşılabilir.
İnternet Adresi: www.oran.org.tr E-posta: ik@oran.org.tr Tel: 0352 352 67 26 (1011)
Kamuoyuna ilanen duyurulur.
T.C. Orta Anadolu Kalkınma Ajansı (ORAN) Genel Sekreterliği